6 Ekim 2010 Çarşamba

Selçuk "2 Ay Sahalardan Uzak Kalacağım"




Gençlerbirliği maçında sağ diz iç yan bağı kopan Fenerbahçemizin başarılı futbolcularından Selçuk Şahin Fenerbahçe Televizyonu’na yaptığı açıklamada, tedavi sürecinin başladığını ve yaklaşık 2 ay sahalardan uzak kalacağını söyledi. Sakatlandığı an çok daha büyük bir sorun yaşadığını zannettiğini ifade eden Selçuk Şahin, "Talihsiz bir sakatlık yaşıyorum. Sakatlığa sebep olan pozisyonun ilk anında ciddi bir sorun yaşadığımı anlamıştım. Yoğun bir ağrı hissettim ve oyundan çıktım. İlk çıktığımda en kötüsünü düşündüm ve çapraz bağlarımın koptuğunu sanarak büyük bir korku yaşadım. Biliyorsunuz ki böyle bir durumda 6 ay gibi bir süre sahalardan uzak kalıyorsunuz. Allah’tan öyle bir durum olmadı; yan bağlarda bir kopukluk oldu. Kötünün iyisi diyebileceğimiz bir sakatlık durumu. 2 ay kadar takımdan ve sahalardan uzak kalacağım. Ben bunu kötünün iyisi olarak değerlendiriyorum ve şükrediyorum. Daha kötüsü de olabilirdi. Bu futbol da olağan bir şey. Kendi adıma, her şeyin çok iyi gittiği bir dönemde bu durumu yaşamam biraz daha fazla üzdü beni. Takımım çıkışa geçmişti, sürekli oynamaya başlamıştım, Milli Takım’dan çağırılmıştım ve böyle bir şey yaşadım. Futbolun içinde böyle sakatlıklar var bize düşen moralimizi yüksek tutup çalışmalara devam etmek ve en kısa sürede takıma geri dönmek" şeklinde konuştu.

Sakatlandığı andan itibaren hem Fenerbahçe taraftarlarından hem de futbol ailesinin içindeki bir çok farklı çevreden sürekli kendisine destek olan mesajlar aldığını ve bunun kendisine büyük bir moral olduğunu belirten Selçuk Şahin, "Sakatlandığım pozisyondan sonra ben oyundan çıkınca birçok arkadaşım aradı. Tanımadığım insanlar mesajlar gönderdi, üzüntülerini belirttiler. İnsanların yanımda olması çok güzel bir duygu. Özellikle camiamıza teşekkür etmem gerekiyor kendimi bir an olsun yalnız hissetmedim. Ayrıca futbol ailesinin içindeki bir çok çevreden herkes destek oldu. Ben daha önce de sakatlık yaşamış, çok daha zor sakatlıkları atlatmış biri olarak bunun da üstesinden geleceğimi düşünüyorum. Şuan amacım sakatlığım için verilen süreden daha önce takıma dönmek ve çalışmalara başlamak" ifadelerini kullandı.

Profesyonel Futbol Takımımızın gün geçtikçe istediklerini daha çok sahaya yansıtan bir görüntü içinde olduğunun altını çizen Selçuk,"Sezon başından beri hocamız Aykut Kocaman’ın hepimizden istediği şeyler vardı. Lig başladığından itibaren yaptığımız maçlardan istediğimiz sonuçları alamamış olabiliriz ancak son dönemde hocamızın istediğine daha yakın bir oyun sergiliyoruz. Hocamız takımı bu duruma getirmek için çok uğraştı. Farklı oyuncuları farklı bölgelerde denedi. Takım olabilmek için böyle bir süreçten geçmek gerekiyor. Hocamızın artık oyun sistemini yavaş yavaş oturttuğunu düşünüyorum. Tabi ki hatalarımız var ancak yükselişe geçtiğimiz de ortada.Bundan sonraki süreçte de üstüne koyarak ilerleyeceğiz. Henüz ligin başındayız ve zirveye yakınız. Zaman Fenerbahçe’nin lehine işliyor. Yeni arkadaşlarımızın da takıma alışması zaman gerektiriyordu ve onlar da çabuk uyum sağladılar. Biz zorlukların üstesinden gelebilecek bir takımız. Önemli maçlar oynadık ve 3 maçı daha kayıpsız geçersek zirvede olabiliriz" dedi.

Takımımız için Konyaspor , Galatasaray ve Bursaspor maçlarının bulunduğu üç haftalık sürecin bir dönüm noktası olarak değerlendirilebileceğini belirten Selçuk,"Önümüzdeki maçlara baktığımızda Konya’yı görüyoruz. Lige yeni çıkan ve ne yapacağı henüz net olmayan güçlü bir takım, zor bir maç. Galatasaray maçını konuşmaya gerek yok, maçın ciddiyeti ortada. Bursa da son 2 yıldır üst düzey oynayan iyi bir takım. Bizi zor bir dönem bekliyor. Ancak bir hava yakalamışken bu 3 maçı da kayıpsız atlatabiliriz" diye konuştu.

A Milli Futbol Takımımızın Almanya ve Azerbaycan maçlarını da değerlendiren Selçuk Şahin, "Milli takımımız, elemelere çok iyi başladı. 2 de 2 yaptık. Önümüzdeki maç da çok önemli hatta belki de grubun en önemli maçı… Bu maçı kayıpsız geçmek, kazanmak çok önemli; kazanırsak tam anlamıyla bir avantaj olur bizim için. Akıllı oynamak gerekiyor. Oradan yenilmeden dönmemiz gerekiyor. Almanya’yı yenebilecek bir takımız. Orada yaşayan Türkleri de düşünürsek de deplasman maçı gibi geçmeyeceği bir gerçek. Bütün arkadaşlarıma başarılar diliyorum" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: